مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 اردیبهشت 1401 ساعت 15:522022-04-25اقتصادي

فارس من| فعالیت معدن روستای همیجان یزد متوقف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، چندی پیش شهروندان بهابادی در استان یزد کمپینی با عنوان جلوگیری از معدنی شدن روستای گردشگری ماسوله کویر همیجان در سامانه مردمی فارس من توقف فعالیت این معدن را خواستار شدند.

در این کمپین آمده، روستای گردشگری همیجان یکی از روستاهای شهرستان بهاباد در استان یزد که در بین  چندین رشته کوه بلند واقع شده و در اطراف آن 35 پارچه آبادی سرسبز قرار دارد.

متاسفانه با باندبازی کوه وسط این روستا دست مافیای معدن افتاده و در صورت شروع به کار در کوه سیاه آهن این روستا 35 روستا رو به نابودی می رود و مردم این روستا تاکنون هشت سال مقاومت کرده اند، ولی به دلیل رسانه ای نشدن این موضوعات هنوز مجوز این معدن ابطال نشده است.

به همین منظور بررسی این موضوع در دستور کار دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در استان یزد قرار گرفت و برای پیگیری در این باره به سراغ مسئولان شهرستان رفتیم.

فعالیت معدن همیجان مردود است محسن اسماعیلی، دبیر مجمع مطالبه گران یزد در خصوص این کمپین به خبرنگار فارس از این استان، اظهار کرد: با توجه به این که هدف مجمع مطالبه گران فساد ستیزی عدالتخواهی و حل مشکلات مردمی است، به منظور مطالبه گری مردمی روستای همیجان بهاباد و طبق مطالعات و کارشناسی های انجام شده با توجه به این که محدود روستا در محور معدن بوده و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| فعالیت معدن روستای همیجان یزد متوقف شد

فارس من| فعالیت معدن روستای همیجان یزد متوقف شد